AtenLanders

TESL Night. (:

Semalam (27 April) kami ada dinner..
TESL Night..
d Promenade Hotel..
eee..siuk.. t'ingat tym dinner DPA dulu..haha


  • Makanan dya....OK! Boleh la.. kenyang aku.. tp aku nda makan semua.. Ada makanan laut.. Aku nda mkn.. haha... sal lau mknan laut ne ikan ja aku pandai makan.. kekeke
  • Pastu ada lamb nta apa.. tue pun aku nda makan. Aku tgk jaa.. Sal aku nda pandai makan lamb2 ne.. haha
  • Tym makan nasi goreng penang, ada udang kecik2.. semua aku bg c Nieha.. ngeee
  • Persembahan smlm pun best.. yg aku suka yg budak PISMP sem 1 punya nari2 sama psembahan dorg c san n the genk~
  • Kesiukan tgk kwn2 len nari2 time dorg san nyanyi.. ^^
  • Last2 ada tgkap gambar.. ada nari2.. lecturers nari~ smua menari~zzz
  • Nda dapat gmbr dgn semua org sal masing2 kelam kabut kan..
  • Sepatutnya kami ada psembahan..tp last2 minit nda jadi sal kami 7 urg seja..nda ramai.. frust la sket sal aku semangat suda hafal step~ haha
  • Macam2 baju ada semalam.. Kimono, yukata, baju tradisional kaum d Sabah n Sarawak, Cheongsam, punjabi, cowboy..simple~ semua hebat2 celaka belaka..
  • Semalam.. tetiba semua org tinggi2..hahaha.. high heels jo~ aku pun pakai bha~ punya maen sakit kaki ne.. tp nda pa.. 3 jam seja sengsara..haha
  • bgila dgn genk~ kunun2 maw buat potoshut..potoshut la sangat~
  • Baju aku? Punjabi.. kaler ijau tua..haha... Nda selesa ma tudung smlm..kalau pakai tudung bawal lagi best!
  • Ada sorg waiter tue TERpecahkan mangkuk tym serve kami.. Mgkn dya gemuruh melihat kami semua? skemanya ayat~hihi
  • time plg..bahagia aku..haha.bgila sama dorg nana.. dya bawa keta.. teriak2 kami..nda la kuat bha.. kami2 ja yg kebisingan balik.haha
  • Slalunya asal buat benda, mesti kna suh buat refleksi..kali ne teda.. mgkn taun depan patut ne suh org buat refleksi..lgpun kami yg organize taun depan.. nda banyak..minta 1500 patah pkataan seja. Ok? :3

\
PPISMP SEM 2

Credit to Nana. :)

with Nana..ngencang muka aku kan? lalala

awww~ hihi

Auni with Arief..

c asrah..

laki bini bgadu? haha..


mcm iklan busana muslimah kan? wink~

senior~

mcm yang aku mentioned td.. nda sempat bgambar sal ramai..kelam kabut..n jauh jaaaaaaaauh tempat duduk kami..
Taun depan kami organize..emm..tema apa best ar?




Princess in her own world..
Biar santai, jangan cincai

No comments:

Post a Comment