AtenLanders

Aku d sini sayang!!!

Hahahaha..gete kan tajuk entry aku kalie ne?
Ish3~..hahhahaa
beasa la..umur 19 suda..ble suda tgk Blue..haha
Apa kamu pikir??.. ==
Blue bha... watak burung kakak tua dlm Rio tue...
ngeee~

Nda la..
Kamu tau ka, as a teenage girl, aku memang xleh tengok mamat muka cumil~
Rasa cam maw geget ja dorg! RAWR~!!

Antara mamat2 cumil yang berjaya merambat aty ne..
Lee Tae Min ( SHINee )
David Archuleta
Dafi AF5.. :3
Lee Jun Ki.
Lee Seung Gi
Kwang Min ( Boyfriend )
Taec YEon ( 2PM)

Aku harap sangat aku dapat jumpa dorg..
aling tidak pun, salah sorg dr durg la..
Yang paling aku mau jumpa..
TAEMIN!!!!!!!!!!!!!!!


Aku suka darab sayang ne ma dya..
Wah?
Sayang????
HAHAHAHAHAHA...

Aku maw sangat dya sedar akan kewujudan diriku ini..
eseh~ hahahaha
Aku ndataw cmna..
Mgkn aku patut rakam diri aku then post d Utube kan?
Kowt2 dya buka n tgk video tue..tbuka aty dya maw jmp aku..
LALALALA~

Kalau pun aku nda dapat F2F ma dya, at least bkontek or bceta ngan dya kejap pun jadi la..
hehe
Aku harap sangat next year..tym besday aku..ada dya wish..
ble ka tueee?

Sepa ada num Taemin???
>.<





Princess in her own world..
Biar santai, jangan cincai

No comments:

Post a Comment